when a man loves a woman..

så har ännu en helg passerat ganska obemärkt måste jag säga..
min vinflaska kanske borde drickas upp till kvällen, inte helt fel måste jag säga...
en massa studentbilder hit och dit och jag vet inte vad jag ska känna..
grejen är den att jag tror nog att jag skulle velat ha haft en bättre student än vad jag hade...
mycket berodde på bråk som tog plats ett par veckor innan..
känslan av att inte ha något stadigt göra varje dag var nog också ganska skrämmande..
jag har alltid gillat skolan, eller ja, gymnasiet i alla fall..
så det kändes ganska skumt att lämna det..
dessutom lägger in kropp av med att ta upp alkohol när jag som mest behöver så jag måste säga att alkoholintaget för min del sög..
det i sin tur gjorde att jag inte kunde släppa lös alla dessa endorfiner som verkligen ville ut..
nej, att göra om det skulle jag mer än gärna göra..

men detta medför sig ju också en massa andra blandade känslor..
en besvikelse tror jag mest att det är...
förstod att det skulle bli så och jag tror jag sitter hemma mest för att tycka synd om mig själv vilket i sin tur är rent ut sagt förjävligt.. tragiskt.
därför måste jag snart komma igång och komma iväg så att jag kan njuta av ett liv tillsammans med adam ett par år.. för det lär ju vara den enda vän jag kommer att ha när jag är där..
de andra har jag ju inte hört något av på länge...

på tal om ingenting sådär..
ett väldigt annorlunda samtal och besök fick jag inatt vid halv två..
vet faktiskt inte vad jag tyckte om det..
ett nyktert sällskap hade kanske vart enklare att prata med..
men det gick ganska bra ändå..


nej, nog med sorgligheter..
nu finns det annat att se fram emot..
exempelvis nästa helg...

så, vi hörs!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback