blinded by the light..

idag är jag dock lite gladare..
blev ganska glad mot kvällen också när jag fick en tanke sänd till mig..
hur som helst..
vaknade av Gabban fem i sju imorse, fick dock somna om en stund..
sedan var det dags att upp och jobba.. har gått bra..
hoppas på att jag inte blir sjuk med tanke på att jag fick ta hand om två sjuklingar..
men det ska vi nog klara av tycker jag..

vädret är fortfarande lika äckligt och bättre lär det kanske inte bli..
vad hände egentligen med påskvädret som skulle vara så fint?
Sol, jag behöver verkligen sol!


Har också funderat lite över söndagens inlägg angende grej 2008..
det var nog bättre än jag väntat mig, dock egentligen inte så himla speciellt..
men har man klarat sig sedan oktober är det fan dags att göra något..
och när man väl gör något får man abstinens..
kanske så det blir.. straffet av att man inte gör det konstant..
så det kan vara ibland..


just nu har jag ganska tråkigt..
kanske borde ta och tvätta lite imorn när jag ändå inte ska jobba..
gå ut tänker jag då inte göra.. för det är på tok för snöigt för det..
måste styra upp min ansökan nu innan valborg, då tjänar vi 2500 kr på det..
men det är fortfarande mycket som saknas..

har funderat på en till sak idag..
människor..
har jag verkligen bestämt mig för att jag inte gillar personen så har jag..
fast samtidigt ger jag dem massor med chanser (de vet dock inte om det) men skiter det sig då så har det verkligen skitit sig för sista gången..
vissa måste man få göra så med..
jag tror ändå att jag är ganska knepig att leva med, så att det finns säkert folk som tycker så om mig med. men det struntar jag verkligen i...
många gånger ber man bara om att få tillbaka så mycket som man ger..
jag håller tummarna för att det ska ge belöning någon gång innan jag blir gammal och grå..


nej, nu har jag svamlat tillräckligt länge..
måste bara påpeka att 80 eller är det 90-tals gruppen No Mercy äger min winamp just nu..
äger med stora bokstäver!

Betapet nu, låter väl bra det?

Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback