Du, Jag och PRO

så var söndagens ålandskryssning avklarad och detta vart en underbar tripp och en välbehövlig mini-semester.. men tänk om det hade varat längre..

Började gårdagen med att ta bussen från flen till stockholm..
hände dock inte så mycket på bussen..
det var lugnt.. med lite fader vår och radion i mobilen som visade sig vara samma som bussen..

på terminalen mötte vi upp den sista deltagaren och resan kunde nu påbörjas...
chillade lite i ett par solstolar, pratade om inhyrda karlar till hytten och sedan var det dags att kliva på båten och göra sjön osäker..
mat i magen var första anhalten och sedan var det bara att gå på drinkarna..
det blev "ska det låta så här", karaoke och tillslut det så kallade discot..
ångrar mig att jag inte utmanade Rock 'n' Rolf på kajåke.. men det får vi ta igen nästa gång..
för när jag bestämt mig plockade de ihop grejerna.. typiskt..

emellan håll i gånget blev det tripper till hytten för att kolla hur Wallander klarade sig och det gick ju fin-fint tillslut.. och en och annan klunk alko-läsk slank ner där också..
sedan var det bara upp och på't igen..

mot slutet av gårdagen innan sängdags vann vi ihop en hundring ungefär.. men när vi bestämt oss för att nu får det vara bra.. så vann vi igen.. hopplöst, men det blev ändå sängen tillslut..

Morgonen idag var en brak-frulle och sedan chill bill och ett par olika turer till tax-freen.. förstår inte vad man egentligen gör där? Är det någon som vet? haha

sedan har det mest chillats.. vid tvåtiden satte vi oss till rätta i ett par fotöljer för att dreggla lite över Bengan... så blev det lite bakad potatis och till sist tog vi våra vinspengar och köpte sista drinken för..
härligt härligt...

Sedan var det sova på bussen hem och en liten sångstund..
nu gungar det i huvet mitt så jag kanske ska lägga av nu..

så mitt/vårt recept för en trevlig resa är faktiskt:
drinkar - Pensionärer från Flen - Rock 'n' Rolf - kajåke - dans och ett glatt humör..

Lycka till på din kryssning..

Bilder kommer nog förhoppningsvis hos
emelie!

Ses!

Nathalie ♥  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

Postat av: Mingla

Första gången jag besöker din blogg, kommer definitivt tillbaka :) Kram*

2008-03-10 @ 19:36:36
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback