is this what it takes?

Ibland är det verkligen underbart att knalla in i brors skivsamling och hämta en godig..
sätta i skivan och bara drömma sig bort en stund och allt man har i huvudet försvinner seriöst bara helt sådär.. Det kan behövas efter dagens strapatser..
Gick väl egentligen bra att jobba, men om jag hade någon större lust till det vet jag inte..

ikväll är det träning och efter träningen blir det samtal..
trots att världen sprängs så har jag lovat att ringa..
jag håller nämligen det jag lovar..
haha..

känner för att ha alkohol i blodet snart..
är taggad till fest och det är faktiskt inte mer än en vecka dit..
skönt..
kläderna är också utvalda på ett ungefär och allt ska vara tipp-topp..
blir till och med snygg i håret tills dess hoppas jag..


nej..
nu ska jag göra något annat...

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrdu Andersson! Jag vet inte om du har någon form av allmän policy eller vad det är. Men du som oftast är så kreativ och grann, kan du inte ladda upp lite schyssta bilder ibland? du vet jag är jue en sån där underutvecklad missuppfattad grottmänniska som säger "UGG" och uppskattar bilder oftast tiny tiny mer än text:D:D
Eller?=)

//RObban Bobban Gummibåt
(tänk om ekkorarna utveclades jätte jättefort och helt plötsligt tog över våran värld, det skulle jue kännas piss faktiskt)

2008-03-14 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback