my interpretation

dagen idag har vart relativt hemsk..
som vikarie får man stå ut med ett och annat..
bland annat att bli dumförklarad och det känns ibland som om det snackas ganska mycket skit när man inte direkt i närheten..
Att man jobbar mer än ordinarie är väl inget nytt va? att stå och prata när det är barn precis överallt ute på gården är inte riktigt vad jag anser att man ska göra..
aja.. hur som helst.. veckan är snart slut och det är vääääldigt skönt ska jag tala om..

idag är det tvättstugan som gäller..
får hoppas på att det blir en tjuga hos emelie sedan..
imorn ska jag agera soffbud och det ska firas med pompa och ståt..
eller inte haha..

såg en lapp jag skrivit och insåg att jag kanske skulle ta att lägga in lite musik på datorn..
lite mer musik helt enkelt..
ligger på topp nu på min musiklista..
hoppas bara på att hårddisken inte pajjar, då är jag verkligen körd med stort K


så vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Robban Bobban Gummibåt

Hej Hej....så, hur ser livet ut för Andersson?:):)
//Robert med stort L i efternamn

2008-03-07 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback