my pain won't go away..

ursäkta mig, men hur lyckas man som nitton-åring klämma fingrarna i ytterdörren?
jag gjorde det i alla fall och det var mycket dumt..
och nej emelie, det var inte ditt fel.. det var mitt..
don't blame yourself.. haha...

får hoppas att det känns bättre tills jag ska jobba nästa vecka..
annars vet jag inte vad jag gör..
kan ju inte hålla på och ta i ungarna med det här..


har spenderat dagen i etuna med min emelie..
har kollat på innebandy och det var mer roande än jag trodde det skulle vara..
vi vann med 7-2 vilket albin hade tippat.. bra gjort tycker jag..

just nu gör jag inte så mycket.. sitter och kollar runt om det finns något trevligt på nätet..
kanske finns det.. om kvinnan väljer att svara..
jag hämtar skiten imorn om det är så..
jag lovar.


annars händer det inte så mycket.
hoppas på en lugn dag imorn..
kanske borde ta mig ut och promenera en låååång stund imorn..
vorde kanske bra för hälsan eller vad det nu är bra för..
satt och lyssnade igenom en skiva förut..
blev fett taggad till att parta till lite extra..
löningshelg och en annan sitter hemma och snålar på pengarna..
det är så det är nu för tiden..
inte mer med det..

den nionde däremot.. då smäller det av..
då blir det partajj med tantera..
jag lovar..


nu är det nog faktiskt en film på gång..
vilken är inte bestämd. men det vore väl trevligt..

så vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Nä jag vet inte, de vägra han säga haha. Men det började med att han hade stört sig på att jag och Jens har sex ofta och jag knulla med David cirka tre gånger på ett halvår. Haha, så tyckte han de va irriterande för att jag inte märkt att han va otrevlig mot mig elle va fan det var.Barnsligt i alla fall hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback