söndag idag.

Blev ingen film igår..
Kanske lika bra det..
däremot blev det ett långt samtal med emelie i väntan på sällskap..
sällskapet kom och det blev helt enkelt som tänkt..
så gårdags kvällen blev bra..
ska vi säga att 2008 års första.. Det var ´helt godkänt, kanske inte som jag hade hoppats..
men det duger!


Idag har det mest vart chill..
emelie kom imorse och drack lite kaffe och sedan åkte vi en sväng, var ute och gick när solen valde att vara borta och det mesta har vart bra..
just nu är jag mätt..
har mat upp i halsen, nästan, och väntar väl i stort sett på att den där emelie ska ringa så jag ska vara städ-sällskap. det kan jag gå med på..

imorn blir det klippa, klippa..
styra upp ett och annat och ta en sväng till skolan och styra upp..
får vi se vad de tycker om idéerna..

nu blir det annat..
betapet ligger nere så det går inte heller..
får styra upp något!

Ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Ewe

Absolut :) När kommer du neråt då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback