tonartshöjning!

sådär ja..
ännu en dag utan jobb som betyder ledig dag..
men idag har jag ändå gjorde lite vettigt..
har skrivit det personliga brevet så jag hoppas på att det är klart..
sedan är det bara lite pul med ansökan..
måste kolla upp lite papper och grejer, jag tror jag klarar det till valborg, eller?

varför blir man så sugen på att handla upp pengarna man får i lön?
eftersom att jag får en bra lön den här gången hoppas jag, måste ut och hämta posten för att få reda på det...
men jag tror det, detta betyder att jag genast ska iväg och handla..
men jag ska lägga undan pengar också..
annars kommer emelie att hugga huvudet av mig..
men det blir ett annat problem tycker jag.. haha..

gabban har ringt mig säkert tre gånger idag..
jobb på gång imorn, på fredag och den 11..
härligt.. men jag behöver hjälp, hur skriver man på T3an om man ska vara på två ställen under samma dag?
vill gärna ha svar på det innan fredag..
måste ringa till gabban och fråga tror jag..

på tal om ringa, ska ringa banken och fråga vad de vill mig..
de har bokat möte med mig den 4/4 och jag vet inte vad de vill..
ska de diskutera mina inkomster som suger eller vad är det de vill?
haha, lite roligt är det i alla fall..
får väl knalla dit och kolla läget.. man kanske kan få något för att man går dit?
haha.. nej..

nu blir det fan att knalla ut och hämta posten..
spela lite wii, kanske knalla över till emelie och äta våfflor..

ses i alla fall sedan!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Banken?? Dags att pensionsspara....mohahahahaaaa....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback