värsta hjärtattacken..

Som sagt, nu är jag tillbaka!

Vann rätt låt då?
Mjo, det var väl en helt okej låt som vann, men jag hade hoppats att lilla Amy hade kommit högre upp..
det hade hon förtjänat..
Pinsamt att bwo kom så högt upp och de där tvillingarna skulle också ha hamnat längre ner..
Nej, Kommer vi inte vidare i semifinalen sedan så vet jag inte vad jag gör..
då kanske jag städar samtidigt som det är på Tv...
då är det verkligen så pinsamt som det bara kan bli..
vi får absolut inte missa finalen och kvala nästa år..

svar ja, jag gillar schalgerfestivalen!


Nu till något annat..
har ingenting att göra just nu..
väntar på finbesök, men man vet aldrig om det kommer något..
spännande..
Pappa har dragit ut på byn och ska umgås med folk..
det är ändå trevligt...
när bror väl är hemma nu i helgen så är han ikväll bortbjuden på fest, så honom ser vi imorn..

Funderar på en rulle...
kanske djävulen bär prada..
det vore något, länge sedan jag såg den..
men det blir nog så..


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback