and i miss you!

vet inte varför, men just nu känner jag mig über dissad av hela världen..
är jag motbjudande, luktar jag illa (kan nog stämma, en ducsh skulle sitta fint), vad har jag gjort?
vet att det säkerligen bara har blivit såhär..
men de senaste två veckorna har vart ensamma..
både bra och dåligt..
mer tid för mig själv och tänka lite..
avis för att min livssituation är som den är..
nej, en ändring på det här..
men jag vet ännu en gång inte om det är jag som förändrats och hatar stora delar av världen eller om det felet ligger hos andra?

hur som helst..
är bajstrött idag och har förmodligen sumpat kvällssömnen..
vaknade fem imorse och detta har gjort att jag i olika omgångar har sovit en halvtimme hit och dit..
jobb hela hela veckan..
fuck säger jag bara..
men det ger stålar, feta stålar..

lördag innebär en väldig massa saker..
mormor fyller år, så hon ska firas..
ska hinna med att i alla fall se sista akten av sista RENT-föreställningen och jag ska sedan hinna med att lubba ner till personalfesten som ska hållas..
det kommer bli fett tajt program där..
till råga på allt ska jag ha klänning, ej färdigsydd med jag hoppas på att den är färdig på lördag..
det ska den nog vara om planen går som den ska och då ska jag tacka Sisko i all framtid..
haha.. nej, nu var jag dramatisk...


på tal om ingenting sådär..
bror gillade min idé till bloggen, han tyckte att den var fin..
det gillar vi när han säger..
ska fin-lira lite till på det där så ska vi se att det blir kanon sedan!
kanske skulle ta och göra det nu..

så, en betapet först och sedan blir det blogg-stajling!

Ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

hoppas allt blir bättre! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback