did i let you down?

för det första så är det jag som åker till danmark på måndag och gör en såndär provrörsgrej..
Terese var och visade upp sin bebis i fredags, gud så sugen man blir..
hålla fick jag också.. jag blir helt lyrisk..
haha, de är ju underbara de små varelserna..

för det andra..
personalfest igår...
fira mormors födelsedag på eftermiddagen, så vart det en sväng till skolan för att glutta på musikalen en sista gång.. fick dock bara se slutet, eller ja.. 20 minuter av slutet och jag missade när mårten dog och det var nog lika bra, för jag hade bölat som en gris och det funkar inte när man är sminkad.. haha..

hur som helst...
personalfest...
mitt mål uppfylldes aldrig för jag hittade inte kommunalrådet..
dessutom var jag inte tillräckligt packad för att kräkas..
men kvällen var härlig, dans i öltältet till vad de nu hette och de var bra, alkohointag och snack med "arbetskamraterna" på dagis vart det också..
nej, det var kul..
vi dissade dock festen en timma tidigare för att knalla iväg på en annan fest..
det var där det sket sig tror jag...
jag kunde lika gärna ha gått hem på en gång..
på något sätt har jag aldrig känt mig så osynlig...
seriöst..
ett och annat fick man höra, om det stämmer eller inte har jag ingen aning om..
pinsamt är det i alla fall.
jag blir nästan ledsen när jag tänker på det, för det kändes verkligen piss..

hur som helst..
en ny dag idag och jag vet inte vad jag ska ta mig till..
klockan är snart två och inget vettigt har jag gjort..
en rulle i sängen skulle inte sitta helt fel...
tror nog att det blir så..

hur som helst..
back to feelings..
jag vet inte vad jag ska tycka om livet längre..
jag tror inte att det går att umgås med andra om det här ska funka..
det funkar egentligen inte heller när det är ensamt heller..
det här är inget jag skulle säga rakt ut, det vet jag..
så därför blir det kryptiskt och skumt, så...
kanske inte borde skriva det egentligen heller..

nu ska jag ta en film, lägga mig och glo på den och låtsas som om det mesta är bra..
så, vi ses och hörs då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback