en dröm som barnen drömmer..

nu står skönheten här hemma och bara väntar på att bli tillfixad..
fan vad snygg den ska bli..
har nog bestämt mig för vilken färg det blir, eller färger heter det kanske..
men jag vet inte riktigt.. det är egentligen ganska mycket pyssel för att det ska bli som jag vill, men vi ska nog se till att göra det bästa..
ska lägga upp resultatet här sedan.. jag lovar..

jobbat idag, helt lugnt måste jag säga..
det mesta har gått bra och efter en vecka måste jag säga att jag är ganska duktig..
bryter färg alldeles själv också...
kanske inte fullt ut, men nästan..

delade med mig av lite känslor igår och lite endorfiner gjorde att jag mår faktiskt inte lika surt idag..
det är nog det man ska göra för att må bra.. men äsch..
lugnt ikväll.. borde väl kanske hitta på något..

nu är det greys, kanske skulle glutta på det.
Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback