everybody hurts..

just nu..
tankarna just nu är många..
vet egentligen inte vart jag vill komma med det här..
men någonstans skulle ju vara skönt..

gjorde nyss ett sådant här töntigt test där man ska skriva ner namn och grejer på en lapp och det är verkligen läskigt hur det stämmer..
kanske inte fullt ut. men i alla fall något sådär..
skumt..

har vart ute och gått en timme med pappa..
så nu kommer jag inte kunna sova heller, för nu har jag nästan sovit bort hela dagen..
och imorn är det jobb som gäller..
första dagen på mitt sommarjobb jag egentligen inte vill ha, men måste ta för pengarnas skull..
hur som helst så jaa..
det får väl gå då..

tisdag, onsdag är jag home alone..
hade vart skönt att göra som i filmen och bara proppa i sig mat, chips och allmänt chilla under den tiden..
antar att fallet inte blir så.. men det får man stå ut med.

kollade en officer och en gentleman idag..
det är fan vad bra vissa har..
jag vill också ha någon som kommer och hämtar mig på jobbet och sedan lever vi lyckliga resten av våra liv.. nu råkar jag veta att det inte är så det funkar på riktigt..
så jag får väl vara tyst då..

nej, nu blir det något annat innan jag klappar ihop här..
jag vill ha en hoj!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback