i remember, don't worry

sådär ja..
andra dagen på färghandeln och det går kanon..
dock lite segt mellan timmarna när det inte kommer någon..
men det är härligt att ha ett jobb i alla fall..
det är pengarna jag jobbar för, ingenting annat..
mycket ögongodis finns ju också..
haha.. dock med ringar på fingrarna, men det får man fan stå ut med..
jag ska gifta mig med en målare... gud vad vi skulle ligga med varann då.. haha..


och jag är så lycklig..
jag har hittat en cykel..
förmodligen kommer den att bli min, eller snarare förhoppningsvis..
faster min har en hoj som jag vill ha och jag måste bara ringa och fråga om jag får köpa den..

på tal om ingenting, så...
gabban ringde mig idag utan att jag svarade..
undrar om hon blir arg på att jag jobbar dubbelt.
borde kanske säga det..
men vi väntar en stund till med det..

aja..
hur som helst så.. mycket lön blir det i juni, hoppas jag..
ett par kronor mer i lön nu, dessutom jobbar jag mer hela dagar än vad jag gör nu..
så det blir härligt.. kommer lägligt vill jag lova..

fan, jag har sådär pissont i min handled nu igen..
det är fan ingen höjdare..
nu blir det äntligen hemma, sedan eurovision och sedan sängen..

är ju solo i två dagar nu..
så FF hos mig.. haha..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback