i see something new..

sådär ja..
nu är jag ledig resten av kvällen..
jobb idag.. en hel-crazy dag som resulterade i mest arga miner och gråt..
jag höll på att somna på förmiddagen och ikväll blir det sängen relativt tidigt och imorn blir det liite sovmorgon för jag börjar nio..
wöööw...
har också vart i etuna efter jobbet med mamma för att införskaffa mig ett par dojjor till lördagen.
kommer vara så snygg, men det kommer vara fett kallt..
då gäller det att dricka ännu mer sprit..

annars då?
vet inte vad jag ska tänka..
hoppas på att allt är som det ska vara och att det mesta är lugnt..
dock småirriterad på småsaker, så det får jag låta vara tills det blir riktigt riktigt mycket..
hur som helst..
tagagd som få till lördagen och detta resulterar väl som vanligt i att allt skiter sig..

nej, nu ska jag ta och kolla om det går att göra något åt bloggen..
snart ska den nya designen upp, bara lite fin-lir kvar..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback