looking at you...

Städningen gick hem och ett mycket väl godkänt blev betyget..
jag är nöjd i alla fall...
helgen spenderades mest hemma men också i norrköping, vingåker och eskilstuna..
hade en helt okej helg i alla fall..
någon eld fick jag inte se... dock tre pyrande högar..
räcker för mig måste jag säga..

jag är nöjd just nu..
idag har jag verkligen tagit tag i mig själv..
har läst i boken och har nyss kommit hem ifrån dryga timmen av träning i bilen..
klarade till och med att köra hem.. haha..
kanske ingen bragd, men det var ändå mer än jag hade tänkt mig..
varje onsdag framöver är flens gator osäkra..
jag och mamma ska nämligen ut och övningsköra resten av sommaren..
så får vi se om det blir något körkort tillslut...
hoppas vi på i alla fall...

gabban ringde imorse och det innebar jobb.. helt okej för min del..
lite seg just nu, men det får man stå ut med..
hon ringde även en gång under dagen vilket innebar att jag har jobb onsdag, torsdag, fredag..
låter kanon. dessutom kan jag gå på musikalen imorn i skolan tänkte jag..



vad håller jag på med?

det är en bra fråga..

hur vill jag egentligen ha livet?

har lust nu att bara kila iväg till arlanda och sätta mig på planet och hoppas på det bästa...
nej, jag måste tänka lite extra just nu..

nu ska jag göra något vettigt en stund..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback