people like that don't look like us..

sådär ja..
lördag idag och den har gått snabbt..
jobbade på förmiddagen och dissade eftermiddagens studenter..
pallar verkligen inte med det där..
det är dock med blandade känslor jag dissade, men hur som helst så var det ett bra val skulle jag tro..

gårdagen spenderades i ensamhet med en flaska vin som kompis..
funderar starkt på att återuppta intaget av vin och göra det bästa av situationen...
någon studentfest blir det inte till kvällen, tror dock att ganska många andra går..
men ingen hör väl av sig i så fall... känns inte så i alla fall och att gå dit "själv" kan du glömma..

återigen har käsnlorna tagit över både min hjärna och min kropp och jag gillar det inte alls..
skulle helst vilja bli av med dem.. helt och hållet så att man kan fungera som vanligt..
ett måste är att komma bort.. jag ska bort, men nu har det blivit så att de andra drar bort..
från mig? vet jag inte och jag vill nog inte veta det heller..

men hur som helst..
ska göra något vettigt nu..
hörs!

Nathalie ♥
Jag vill vakna i din famn och
känna din doft på huvudkudden när du har gått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback