sommarfräscht på bloggen

sådär ja..
nytt blogg-utseende och jag är nog ganska nöjd..
måste dock styra upp en bakgrund.. men det får duga sommarstuga för nu..

har hittat en hoj, som förmodligen redan är såld..
den är nämligen på annons..
men jag hoppas på att kunna göra en affär..
svider dock egentligen, men va fan..

måndag börjar sommarjobbet lite halvdant och det innebär mer pengar till mig..
det innebär också noll fritid..
usch jag kommer vara så seg så det finns inte..
det är dock skönt att ha fasta tider på det mesta..
luncha med mamma blir det nog också på schemat..

hur som helst..
idag är jag nöjd med det mesta..
dock inte vädret..
det skulle kunna skärpa till sig lite..

nu blir det något annat..
förövrigt börjar två idag..
mycket skönt vill jag lova!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

innebär detta att vi måste börja planera när vi skall umgås?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback