will i wake tomorrow?

seriöst, jag måste ju vara det lättaste att få omkull..
ledig dag idag vilket betydde att jag kilade till skolan och kikade på musikalen igen..
det var likabra denna gång..
och jag bölade lika mycket den här gången..
det är verkligen sjukt...
skulle nog kunna ligga med hela gänget...
slampa, jag står för det!

Imorn är det jobb..
hoppas på att herr D inte ringer så himla sent..
det är jobb resten av veckan och det känns inte helt fel..
dock inte så taggad på att jobba måste jag säga..
nästa vecka är det också mycket jobb och personalfest på lördagen..
det är fan att det ska krocka med typ allt i mitt liv..
men i alla fall kommer jag vara snyggast och det är fan inget att ljuga om..
haha.. ska sy om min klänning imorn så får vi se hur det blir..
nöjd tror jag i alla fall att jag kommer att bli..

Nej, nu ska jag göra något annat ovettigt..

Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback