birds and bees

Oj oj oj, vilken kväll det blev..
Och mycket folk var det också..
Det var roligt faktiskt att få träffa klassen och framförallt Tina, henne har jag nog inte sett sedan vi stog studenten.. Och det är ju typ hundra år sedan...
Nej.. Natten blev lång och sömnen kort..
Har dock tagit igen det på förmiddagen..

Fick lite presenter och den bästa någonsin var armbandet..
Ska ha det på mig hela tiden..
Hon är så söt min Emelie..
Hur ska jag klara mig utan henne ett helt år..
Jag hoppas verkligen att hon kommer över sedan..
Skulle vara himla roligt..

Kanske borde styra upp ett och annat..
Veckan är ju nästan fullbokad och sedan är det ju dags att åka..
på tal om det.. kom jag på en sak..


Fan, jag har verkligen ingenting att skriva..
det finns något jag borde skriva om, men jag vet inte om det är så himla smart..
men jag avrundar nog här nu...

Vi ses gott folk!

Nathalie ♥ 

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för igår, det var nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback