Bye bye Love!

Nästa gång vi ses sitter jag i USA och du kan enkelt följa
med genom att bara klicka på bluppen!
Vi ses!



Sista dagen i sverige har hittills spenderats genom att gå upp riktigt tidigt för att åka till vätervik en sista gång, där vi faktiskt möttes av solen och plocka ihop oss för vintern..

Kom hem för någon timme sedan och har klurat på hur i helvete rent ut sagt man ska kunna få hårddisken att funka på min dator..

Jävla skit..


Igår var det "partaj" här igen, stora tjocka släkten kom för att säga hej då...
Det känns faktiskt okej att åka..
På något sätt känner jag mig inte alls orolig...
Det kommer nog när man inser att man sitter själv på ett flyg och det inte finns någon man direkt känner just där..
Jag vet dock att det kommer bli kanon och att jag skulle ångra mig resten av mitt liv om jag inte gjorde det..
Men självklart kommer jag att sakna alla här hemma..
Men de flesta säger ju att de ska hälsa på, så vi får väl se om det står någon där och knackar på..

haha..
Nej.. nu ska jag ta en kik på väskorna så att de väger tillräckligt mycket..

Vi ses i USA gott folk!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det känns redan jätte jobbigt och ja förstår verkligen inte hu ja skall klara mig utan dig. men ja vill inte få dig att längte hem, ja vet att du alltid velat detta. Ja hoppas att du har det bra och att du inte har allt för muppiga kompisar på sitt rum? Kan du se mina ÅÄÖ?

Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? :) Just nu lottar jag ut en gratis bloggdesign, och auktionerar ut en för ett mycket billigt pris. Jag tar även emot personliga bloggdesignsbeställningar :)

2008-12-10 @ 00:47:40
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha ja och för de som inte visste har ju du nu talat om det så... haha

2009-05-20 @ 23:30:55
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback