klar? inte på långa vägar..

Idag har jag vart med om äventyr. haha..
Åkte till Hälleforsnäs och fick min ansiktskur..
Så himla skönt och det har jag nog inte vart med om på länge..
nästan orgasm-läge fakitiskt.. haha..
Nej, men ändå..

Eftersom att mitt körkort inte finns och bussen valde att gå för sent så fick jag vänta en timme på att mamma skulle komma och hämta mig.. En timmes dötid i Hnäs att slå ihjäl...
Det gick bra, jag tog en promenad (trodde jag skulle dö när en lastbil åkte förbi mig) och seden knallade jag ner till Lager 157..
Hittade lite.. sedan var det hem..

Gick upp och sa hej på jobbet.. får väl glida in där imorn och säga hej till Frankie också..
en tårta har jag ju nästan lovat honom..
Så gick jag till emelie och sedan var det skolan som gällde..
På något sätt saknar jag doften av skolan...
eller vad man nu ska säga..

mamma ringde vid sju och ville åka till lager 157 igen..
så jag följde med.. köpte en klänning som jag spanade på innan..
jag kommer va så jävla snygg.. haha..

har packat.. det gick riktigt bra..
den ena väskan väger ungefär precis 23..
måste nog kolla över det..
den andra ligger 17... men det är lite till som ska i den..
så vi får se vart vi hamnar..

Nu är det bara handbagaget och lite småpyssel i mitt rum som ska till..
sedan är jag redo att åka på måndag..
känns bra faktiskt..

Oj.. idag är jag faktiskt trött..
Kanske borde hoppa i säng..
läsa lite i min superspännande bok...

låter som en himla bra idé tycker jag..

Ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Du får ta och skaffa Skype, så vi kan hålla kontakten over there...

me: trocafish

2008-09-19 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback