Lördag

Så har julen passerat ganska obemärkt, förutom att huset har vart fullt..
Folk högt och lågt men igår när vi trodde att allt skulle bli lugnt och tyst drar Maddie igång sin första sjuka och det blir magsjuk. Hon har spytt på både mig, Kate och Ryan..
God Jul i stugan..

Så just för tillfället sitter de på akuten..
De var borta när jag vaknade..
En galen jul skulle jag vilja säga..
Det är tårar hit och tårar dit..
För en gångs skull skulle jag nog önska att jag var hemma...
Men det går snart över..
För ikväll åker farmor och farfar hem så då finns det ingen som kan säga, gör si gör så..

Imorn blir det i alla fall Georgetown med Frida och Johanna..
Ska bli mysigt..

har egentligen ingenting att skriva..
Mina julklappar ligger på billdagboken nu i alla fall..

Ska göra något vettigt..
Kanske plocka ihop all tvätt jag tvättade igår..

Ses!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0