Måndag

Bannlyst från undervåningen får jag sitta här istället..
Det är paketinslagning på G och av den enkla anledningen vet jag att det finns uppenbarligen något till mig.
Kunde jag iof ha gissat redan från början, eftersom att Kate en dag ringde och frågade vad jag hade för storlek, inte speciell diskret.

Det är måndag idag..
Imorn är det tisdag och snart är det lördag..
Helt galet om jag får säga det själv.
Längtar verkligen efter att få sitta på den där bussen påväg upp mitt i natten.
Ska bli roligt och jag är riktigt taggad på Mamma Mia.

Efter det är det bara ett par dagar till julafton, vilket bli kalle anka via skypen.
Riktigt härligt. Vill i alla fall se när han tänder ljuset. För om jag läste rätt på evelinas blogg så skulle det vara kronér som skulle vara julvärd i år.. Vet inte vad jag tycker om det.. Kanske helt okej..

Kom på en sak nu..
I år är fösta gången som jag på typ 20 år inte har följt julkalendern..
Det känns lite hemskt.. Iof spårade det ur för ett par år sedan, men julkalendern är ett måste..
Att kolla igenom nu när jag har missat typ två veckor kommer att ta en evighet, men kanske är värt besväret, eller ska jag ge upp det nu? Nej.. Julkalendern är ett måste varje jul. Punkt slut!


Såg förresten också att Thorleifs ska vara med i melodifestivalen.. Varför då?
Det är nästan så jag blir förbannad..
Vad hände med schlagern för ett par år sedan? Det har verkligen också spårat ur..
Vart ska sverige ta vägen?

Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva..
det kanske betyder att det är sängen nu..
Höll faktiskt på att somna när jag kollade på filmen Stepbrothers.
Helt okej film faktiskt, hade sina små roliga inslag.. Men ja.. Underhållande inte mer än så tror jag.

Nu blir det sängen med min spännande bok.

Adjö!

Tänkte att ni skulle få njuta av Vita Husets julgran, varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!

Du har blivit nominerad i min blogg :)



http://evelinaaxelsson.blogg.se/2008/december/utmarkelse.html



Kram!

2008-12-18 @ 22:58:59
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0