Tisdag - dan före dan

Det är helt galet att det är den 24 december imorn..
Det finns inte på min världskarta..
Men jul ska det bli och det måste vara den första julaftonen i mitt 20 åriga liv som jag ska äta pizza, gillar dock tanken, bättre än skinkan och allt det där.. Kommer dock sakna Måds prinskorvar och potatis..
Du får skicka över några rester över atlanten ..

Fick nyss ett kuvert från örebro med världens sötaste små barn i och en chokladkaka..
Mums. Tack så hemskt mycket för kortet. Saknar er alla också där hemma.
Och man träffar er ju inte så mycket och nu blir det mer sällan bara för att jag inte är hemma..
Jag hoppas att ni klarar er utan mig en stund till i alla fall..

Men som sagt..
Hade jag vart hemma nu hade jag förmodligen sovit ett bra tag och innan dess glott på bingolottos uppesittarkväll och innan det städat och pysslat en massa. Och imorn hade jag vart förväntansfull och sugen på att öppna paket.

Har inte så mycket att säga egentligen, det enda är att det känns annorlunda mot att vara hemma, vilket är halva grejen med det här..
Men jag lär väl höra av mig efter morgondagen skulle jag tro.

Men så länge;

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Frida

GOOOOOD JUUUUUL :D

2008-12-24 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0