Tisdag

Ja, så har helgen sprungit förbi också..
Men med goda nyheter.

Träffade frida i DC i söndags och vi knallade omkring på Madame Tussauds ett tag och sedan åkte vi hit och planerade. Vi ska nu åka till New York den 20 december klockan 3.30 på morgonen. Galet skulle vissa säga, men det det är det enda sättet vi kan tjäna hotelpengar på. Och det gillar vi.
De pengarna spenderar vi på Mamma Mia på broadway. Låter mycket bra tycker jag.
Längtar verkligen dit.

Annars händer det inte så mycket.
Veckan är lugn och lördag blir det lussebullar med frida.
Söndag är möte, ska kolla in julgranen utanför vita huset med Sable..
Om det är så himla skoj vet jag inte, men jag får stå ut..

Ska väl göra något vettigare nu..
har i alla fall inget att skriva..

Paketen till sverige skickas imorn bitti och resten av paketen är inslagna, så nu är jag klar med julhandlandet.
Härligt!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det här blir ju kanoners ;D NYC here we come :D Och lite galna måste man ju vara x)

2008-12-10 @ 03:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0