Lördag - namnsdag

Så var det lördag igen och två dagar med Nannie är snart slut..
Synd, vi har haft det så mysigt hon och jag och hon är klippa på mat måste jag säga..

Dessutom har jag fått lite tips på hur jag ska lyckas med att få in maten i munnen på barnet..
Jag har setat lite fast där.. Eller snarare har jag vart lat och inte tänkt så mycket..

Soffan står där den ska och vad jag förstått av telefonsamtalen så är det lite osäkert om den ska stå kvar där..
jag tycker det ser helt okej ut, men jag tror inte att jag har någon större inverkan i detta..
Som Nannie sa, Nathalie tar en veckas semester och sedan kan ni diskutera det..

Annars är allt lugnt..
Nästa helg är thanksgiving vilket innebär kalkon..
ska bli intressant, haha..

Har ta mig f-n inte något vettigt att säga..

Så nu kilar jag!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0