Torsdag - Thanksgiving

Happy Thanksgiving allihop.

Är just nu proppmätt efter en riktig stadig middag och efterätt.
Gud, så mycket mat har jag inte sett på länge..
Men det var trevligt.
Jag trodde att det skulle vara såhär, men de sa att de skulle vara mer avslappnat och mest hänga i soffan efter maten och glo på tv. Typ..
Men det var Mike och Lauren, hennes jobbarkompis och Jordan Ryans jobbarkompis..
Men det var trevligt..
Synd nog fick vi inget kort.. Det blir aldrig som man tänkt sig..
Vi fick två kort på matbordet och precis när alla satt sig.. Får väl ta igen det imorn.

På tal om imorn, de kallar det "den svarta fredagen" alla har rea...
De börjar 4 imorgon bitti så det är om 6 timmar..
Jag undrar hur många som är där och sliter och drar i allt..
Hur som helst ska jag inte röra mig någonstans.. Jag ska sitta i vår nya underbara soffa..

På tal om det, bara för att det är thanksgiving så har affären Macys en parad i NYC..
Kollade på den på tv imorse, men snacka om att lägga ner energi och den slutade med att tomten kom..
Jag gillar verkligen det här landet, kanske är det för att julen börjar komma krypandes genom tårna.. Inte vet jag, men det är något speciellt..

Sällskapet som var här drog väl vid halv åtta eller något...
Sedan dess har vi fläkt ut oss i soffan vilket vi alla tre kan göra på samma gång..
och nu är jag trött som f-n rent ut sagt..
Så kanske en sväng till sängen..
det blir nog bra..


så, vi ses!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar högtiden ;D

2008-11-28 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0