fortfarande lite upprörd

Tack Petra, uppskattade verkligen ditt försök och jag tror att det lyckades också :)

Jodå, lite smått arg är jag fortfarande.
men det ska jag nog kunna ta bort snart..

Dagen idag har vart bra..
Började 8, wehuuew..
Så det var inte så himlans farligt..
Vi däckade i soffan båda två idag..
Jag sov väl drya timmen och Maddie sov typ närmare två..
Mysigt hade vi..
Promenader har vi tagit och underhållit varann så bra det bara går..

Ikväll är det Greek på tv..
Gillar faktiskt det.. Av någon konstig anledning..
Kollade in Greys igår på webben..
Mycket najs är början på den 5 säsongen kan jag säga..
Synd att jag "missat" typ lite mer än halva fjärde.
Men det går nog bra ändå..

Fan, jag verkligen ingenting att skriva om idag..
Bilder blir det till helgen tror jag..
Nu ska jag sätta mig och klicka hem lite filmer från deras "hyra-film-på-nätet-sida"..
I helgen blir det shopping.
Har hittat min personliga favvos här i staterna och det komiska är att det heter något i stil med det också..
Nej..

Nu går jag.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men detvar ett tjat om detta körkort. Det är väl bara att göra det skit i att ta det här hemma sen då? det viktiga är väl att du har ett därnere om det nu är så viktigt. Tar det sedan 15 år till innan du skaffar det här hemma så är väl inte det hela världen. Eller också så skiter du i båda. Tack för kortet det var roligt ojoj nu måste ja börja skriva men ja har inte hittat något fint brevpapper. Nu har ja viktiga grejer att berätta hoppas vi hörs snart

2008-10-08 @ 21:48:23
Postat av: Pet

Så lite så. Jag är fortfarande lite upprörd på mig själv för att jag vek för allt tjat och skaffade ett mot min vilja. Ska dock erkännas att det är lite smidigt. Ibland.

2008-10-16 @ 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0