INTE var orden för kvällen

Jävla skit, (får man svära på internet) det struntar jag i och gör ändå..
Nu är jag riktigt irriterad faktiskt..
Dumma dumma Sverige och dumma dumma USA..

Ett körkort tycker de i huset att jag ska ha..
Vilket jaa.. joo.. det är väl bra..
De tror dock att jag har ett svenskt körkort vilket jag har sagt att jag inte har..
Men i alla fall..
Tar jag ett körkort här, kan jag INTE (repetera INTE) "översätta" det till ett svenskt när jag kommer hem..
Av någon outgrundlig anledning..
Skulle dock kunna vara att jag måste göra om något..
Men jag tror att jag måste börja om från grunden och jag vill verkligen INTE göra det..
Skit, ibland hatar jag det där med körkort..
Det är inte gjort för mitt huvud..
Dock enklare att få här..
Ett teoriprov på 20 frågor och man måste ha minst 15 rätt..
Teoriboken är på 56 sidor och därmed inte så svårt skulle jag tro..
Att jämföra med hemma..
Bokhelvetet innehåller väl minst 200 sidor, det där jädrans provet innehåller 70 frågor varav minst 52 ska vara rätt.. Fan vad jag hatar att vi ska vara så himla störda i Sverige..

Fast, det är teoriprovet jag inte vill göra..
Frågorna är så ointressanta och vill inte fastna i huvet..
Och det jag egentligen inte kan är typ sådant om de där jävla vikterna och sånt som man ALDRIG behöver kunna..

Upprörd är jag.
Sable var här nyss..
Gick bra, hon babblade på om en massa saker som jag egentligen redan hade hört, men det var väl bra att få en repetering på det..
Usch, nu blir det till att bättra på fetman med lite glass tror jag.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nathalie, du vet att ett körkort i USA innefattar ungefär hur du gör för att svänga runt ett gathörn med en automatväxlad bil va? (ren fördom från mig)

I detta fina sverige får du ju dessutom lära dig hur du lattjar med kopplingen, kollar så alla lampor fungerar och spana efter Älg. Det är inte fy skam det inte! =)

2008-10-07 @ 16:02:12
Postat av: Marie

Är det sant att amrisar inte godtar annan ID än körkort? Eller att man anses lite skum om man inte har körkort?

2008-10-07 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0