IR Baboon

Ibland undrar jag verkligen vad jag hade gjort utan min emelie..
Jag vet faktikst inte svaret på det..
Men något jag vet är att hon är det bästa på jorden och en av anledningarna till att jag faktiskt tar de där andetagen varje dag och lever mitt liv. Hon är aboslut bäst och jag önskar hon kunde ligga i min säng någon kväll när man kommer upp på rummet.. Lite otippat, men hon skulle lätt kunna göra en sådan sak..
Love you long time!

Dagen har vart bra..
Det blåser typ storm här, men är tokvarmt i solen..

Hösten är påväg, det känns..

Men jag gillar det..


På tal om bilder,

ska fixa några här med, men annars kan ni hitta några här också..

http://nuttis.bilddagboken.se

Nej, nu är det snart mat.
Så jag ska väl kila..

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Idag är det ingen bra dag. Ska precis köra mamma till akuten och hon mår INTE alls bra känns lite tråkigt faktiskt. Gud vad blödig ja har blivit tjurar för ingenting men SHIT vad glad ja blev av det du skrivit, TACK! Ja tänkte att om ja har min blogg här i din gb, ehh vad sägs om det? För övrigt så har ja jobbat min sista dag med RULLSTOLS-killen idag men ska på måndag jobba på Gökstigen i gen. När är du online i sv-tid säg en tid då du brukar sitta vid datorn har en hel del att berätta? eller så väntar ja med det och skriver det i brevet? Nej nu måsta ja hämta mamma. Älskar dig och tänker på dig jämt puss, Din Emelie

2008-10-03 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0