Måndag, Columbus Day..

Ledig idag, trots att det är måndag..

Skulle ha fått en tripp till Vita Huset men blev snuvad på det med marginalen av ungefär 2 minuter..
Kate hittade inte riktigt så vi gick runt ett kvarter i alla fall två gånger vilket gjorde att vi inte hann..
Det blev en varm choklad på Starbuck's istället..
Kate sa I'm sorry minst tjugo gånger under de första tio minuterna (jag tänkte skriva minutrarna, det heter det inte fick jag klart för mig) och Michael, Kates bror bad också om ursäkt, trots att det var Kates fel..
Men mig gör det inget..
Jag kommer att komma in där i alla fall..
Dessutom kanske man hinner flörta lite med honom, han var snygg.. Och bara 26..
Inte så pjåkigt.. haha..
Har dessutom två andra småbröder som ligger på åldern 21 och 22..
Så vi får väl se.. haha..

Nej, någon pojkvän ska vi inte skaffa oss här borta inte..
Än så länge är det lugnt..
Trött som fan idag, (ursäkta att jag svär) men det är jag..
Nannie och Papa kom över och sa hej förut när de var på genomresa..
Gillade verkligen dem och jag ska till Buffalo och mumsa choklad med Nannie, det kan du ge dig på..

Folk frågar om jag saknar hemma..
Fortfarande känns det lite skumt att inte kunna vakna i sin egen säng..
Men det känns som om att jag har vart här en evighet fast det är bara tre veckor idag..
Jag sover mycket bättre nu om det är någon intressant information..
Det mesta känns bra..
Dock är man lite låst till att bara vara i huset..

Grejen är den att de frågar om jag vill göra något..
Men, för det första har jag ett år på mig att göra grejer..
För det andra känns det dumt att de ska dra iväg mig när de kommit hem från jobbet bara för att jag vill se..
Då kan man lika gärna ta det på en helg eller något..
Mest är vi alltså hemma, men den 22 eller om det var 23 ska jag på ett sådant där månads möte och då lär man väl träffa någon.. Synd bara att inte Frida är med i samma grupp..

Måste verkligen ta en tripp in till DC..
Nu hänger jag med i tempot och börjar känna igen gator och sånt..
Har dock insett att Alexandria är större än jag trodde..
Det är liksom uppdelat och himla utsprätt.. (heter det så)


Aja..
Nu ska jag skaffa mig något vettigt att göra..

Ses!

Kommentarer
Postat av: Bajan

Du är ju dum-i-huvet utspritt heter det ÄGG

2008-10-14 @ 19:13:43
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0