My life made a choice..

Skönt med sovmorgon och framförallt lördag..
Dagen har gått åt till som sagt, sov morgon och så har det handlats..
Dock bara mat, men det tog en och halv timme typ.
Eftersom att jag har hamnat hos familjen duktig-som-veckohandlar blev det en del ändå..
Och jag gillar redan Wegmans som är deras favvo och vi åker typ 20 minuter för att komma dit.
Det är det värt..
Därför slog jag till och köpte världens jädrans godispåse för typ 50 spänn.. 7.82$
Jag säger då det.. Det var det värt..
Så intoducerade Kate mig för Candy Corn, jag vet att jag känner igen smaken, men jag vet inte om vi har det hemma.. Det är det skumma..
Hur som helst..

Dagen har vart bra..
Imorn är det folk som ska komma och äta middag eller vad det var..
De "tjatar" fortfarande på mig om jag vill göra något speciellt..
men nja.. Jag är inte riktigt den typen..
Chilla omkring själv i old town vet jag inte om jag är så sugen på..
Jag känner ingen att ringa heller och jag vet inte om jag ens vill ringa dem..
det skulle väl vara, Jana i så fall och hon verkade lite skum ändå..

Kanske skulle ta och slänga upp lite bilder på hur jag bor..
Har faktiskt tagit lite bilder på mitt rum..
Så mysigt jag har ska ni snart få se..

Nehepp..
Don't mess with Zohan kom i brevlådan idag så det kanske blir till att glo på film till kvällen..
Sedan i veckan, eller nästa helg dimper det ner en till bra film som jag faktiskt helt plötsligt tappade namnet på.
Det heartbreak kid? Nej, hur som helst..
Mycket bra det där med hyrfilm över nätet..
Smidigt om inte annat..
Jag ska utnyttja det..

Måste snart stämma träff med Frida för att ta en tripp in till "stan" och gå på museeum efter som att det är gratis (stavas det med två e?)... Mycket bra..

Nej, min gigantiska godispåse minskar ganska drastiskt..
Får ändra på det..

Vi ses, jag måste hitta på något annat att göra.

Hej!

förresten, jag gjorde ett IQ test,
gör det du också..
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Mycket roligt...
Men jag säger inte vad jag fick..
Men jag ligger lite högre än det genomsnittliga normala..

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får ta en rejäl fototripp i stan, det vore kul att se lite bilder...Eller mycket bilder, rättare sagt.

Svänska upptäcker Alexandria...

2008-10-12 @ 23:44:36
Postat av: Marie

Anna K härifrån är just nu i Nebraska på collegeår, spelar golf i värmen...

Hon finns på Facebook...



Du får åka till Chesapeake...



Eller åka Blue Ridge Parkway

http://www.blueridgeparkway.org/



http://www.history.org/



Whats On

http://www.southernbyways.com/whats-on-the-calendar-this-weekend-3/



America/UnitedStatesofAmerica/Virginia/TravelGuide-Virginia.html" rel="nofollow">http://www.virtualtourist.com/travel/NorthAmerica/UnitedStatesofAmerica/Virginia/TravelGuide-Virginia.html



http://dc.about.com/od/specialevents/a/OctoberEvents.htm



The DC Drag Queen Race is one of the Washington, DC area’s more unique Halloween events. Each year on the Tuesday before Halloween, thousands of spectators flock to Dupont Circle to watch costumed drag queens show off their elaborate outfits and race down 17th Street. The informal block party lasts a few hours and attracts a diverse crowd.



Date: Tuesday, October 28, 2008



Location: 17th Street, between P and S Streets NW near Dupont Circle



Race Time: Begins at 9 p.m. Participants gather as early as 6 p.m.



The following photos show some of the colorful costumes and provide a glimpse of the DC Drag Queen Race.



http://dc.about.com/od/specialevents/a/NovEvents.htm

2008-10-13 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0