Söndag - Vita Huset

Japp, så har man vart där..
Tittat in i det ovala (orala) rummet, gått på gången som mååånga andra både presidenter och kändisar har gjort.
Det är verkligen riktigt coolt..
Det som känns lite mer skumt är att vita huset ligger nästan mitt inne i stan i Washington och det som kändes konstigt när man gick där inne var att det där faktiskt är någons arbetsplats.
Dit går de varje dag och chillar runt med presidenten liksom..

Men allt var mindre än man trodde och för dem som har sett National treasure 2 så är skrivbordet sant, men det kan inte göra dessa små trix som det gör i filmen. Jag har frågat.. haha..

Känns i alla fall skitcoolt att ha vart där och jag har nog inte riktigt smält det..

Nu ska jag äta lite glass..
Så vi ses!

Kolla in bilderna här http://nuttis.bilddagboken.se och spana in den 19 oktober.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Negern

Alltså ja har ju etttag på mig att spara ihop men ja har sökt lite jobb men inte fått något svar så jag vet inte. Men sen har jag ju hela sommaren på mig och sedan funderar jag på att börja jobba natt på ett boende också. Men det är sovande natt vilket kan ge lite extra iaf.

2008-10-20 @ 15:37:58
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Marie

Sååå avis!

2008-10-20 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0