Torsdag

Vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Nyss hemkommen från pump-skärar-kvällen hos Sable..
Jag är lite outstanding, så jag hängde med tyskarna och den skumma andra svenska killen..
Hoppas inte att de läser det här..
Jana är trevlig, men liite för mycket för mig... Tobias som Sable försöker para ihop mig med är väl också helt okej, men egentligen är ingen av dem någon jag skulle kunna hänga med..
Inte min stil.. För övrigt.. Jag vet inte vad de här mötena ska vara bra för?
Okej att man får träffa andra au pairer, men jag vill inte hänga med au parier bara för att jag är en..
Det är trevligt och sable är riktigt mysig...
Men jag vet inte.. De här mötena måste jag ju gå på, men jag vet inte om jag har någon större lust..
Hoppas att jag inte kan nästa gång... haha...

Nej, men det har väl vart helt okej..
men som sagt, jag vet inte..

Och Evelina...
Klart att jag ska fixa till någonting till dig..
Halloween är överdrivet stort härborta och jag önskar att du kunde vara här och fira den med mig :)

Nej, nu är det definitivt sängen..
Kräks snart för att jag har proppat i mig så mycket candy corn..
Men nu är det sängdags..
Vi ses imorn..

Bilder kommer för övrigt upp då också..

Har nu vart fuskamerikan i hela 1 månad och 1 dag och det känns riktigt bra!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oooh, det önskar jag med. Här hemma bojkottar dom ju hela skiten. Hur är det då? Trivs du? Är det ett år planerat som du ska vara borta eller? Jag hade stora drömmar om att prova på aupair grejen med men sen kom en viss J.F Kennedy in i bilden hehe :)



Puss!

2008-10-24 @ 20:50:09
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0