Torsdag - Halloween

Idag är det en underbar höstdag, lite lagom kallt sådär med runt 10 grader i luften och solen skiner på en blå himmel. Idag är verkligen en sådan dag man vill ha lite varm choklad på en uteservering, för att det är inte kallt, men det är ändå kallt..

En promenad har det blivit efter mycket om och med från Maddie.

Det är idag också stor-städar-dagen.
Har städat badrummet och torkat golvet och dammat i mitt rum.
Riktigt tjusigt, och tvättat har jag också gjort, både åt mig och Maddie.
Idag är en dag man får ut mycket av märker jag.
En bra dag alltså.

Ikväll är det greys vilket jag med spänning väntar på.
Vet inte hur mycket jag kan avslöja för det är ju ingen hemma som har sett denna säsongen än..
Attans, men i alla fall är det spännande..

Och jag är så lycklig..
Jag ska netflix:a hela Felicity serien, började igår..
Det värsta är att man bara får en skiva i taget, men det får gå..
Skickade tillbaka den första idag eftersom att jag plöjde igenom tre timmar igårkväll..
Riktigt bra serie, har dock sett ganska långa bitar av den i olika omgångar, men det får jag stå ut med. Nu får jag se hela.. Funderar på att kolla igenom hela Dawson också.. Den är dock längre och jag har sett ganska mycke av den också.. Men det får vi styra upp..

Just nu är det lunch och idag består den av pasta, mums.
dock inte så gott som det låter, men det får gå för idag..
Hoppas på Ryans Panini ikväll, tror jag kan ha tur med det..

Helgen börjar imorn bitti då vi ska åka till Pittsburgh och hälsa på..
Ska bli kul. Barnen har kostymer för hela Loony Toone, det är Tweety, Katten, och Snurre sprätt..

Nu tror jag att jag har ett vaket barn så jag ska ta och kila.
Men vi ses på söndag, eller måndag.

Adjö!



3,5 h senare

Haha, nu är jag färdig städad, känns härligt måste jag säga..
Jag har till och med putsat mina fönster, vilket var behövligt..

Har packat också..
Vad man nu kan tänkas behöva för en helg..
Tur nog har jag med mig en lagom bra väska istället för den gigantiska jag hade när jag kom hit..

Slutat jobba nu vilket också är riktigt skönt..
Imorn bär det av...
Fan jag tjatar.. Men det är typ det mest intressanta som händer i mitt liv just nu..

nej, nu ska jag göra något vettigt om jag kan.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: marie

HA en riktigt bra helg!

Här har det börjat snöa....

2008-10-31 @ 13:01:32
Postat av: marie

För övrigt kollar jag på samma säsong av greys som du...

automagiskt

2008-10-31 @ 13:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0