We like it

Tar tillbaka det jag sa igår..
Har nyss kommit hem från Bethesda när vi var på Navy basen (as coolt, haha) och tog Maddie till 4 månaders kontroll..
Gillar verkligen det där med Navy, jag skulle lätt jobba där om jag bodde här..
Åkte också igenom DC för att hämta Kate och då såg vi "president-monumenten", Pentagon och taket på vita huset.. Måste säga att det är lite coolt..

Jo, Maddie och jag har haft det bra idag, nu inser hon väl att jag inte är någon dumming och att jag ger henne mat..
Så we're fine, don't worry!
Ryan har dock vart hemma, men jag har gjort det mesta själv..
Det har gått bra..

Vilken tur att internet finns..
Igår kväll satt jag och kollade in Ensam mamma söker på tv3.se
Fatta vad jag skulle ha gjort om det inte fanns..
Synd att inte fyran har det..
Vill verkligen se klart den där serien med Eva Röse..

Snart mat, mums...
Måste säga att jag är förvånad över maten..
De är dock inte lika mycket som en svensk portion, men det är väl okej ändå...

Funderar på att möblera om lite..
Flytta "databordet" till ett lite trevligare ställe så jag får undan väskorna också..
Men det är ändå en bra plats att ställa det på..
Ska klura lite på det där..

Körkort tycker dem att jag ska ha..
För att kunna göra saker på helgerna..
Men jag kommer ju vara tokrädd för att köra här och Ryan är tydligen väldigt kinkig med andra som kör hans bil, till och med Kate ogillar att köra för den sakens skull..
Ska göra vad jag kan..
Men hur som helst..

Det mesta är set up och jag har engelskan i huvudet hela dagarna..
Dock lite svenska kvar, men det försvinner nog snart skulle jag tro..

Nehepp,
dags att göra annat..

I helgen blir det kolla in gallerierna som de brukar åka till..
Finns Macys skulle jag tro att jag kommit till himmelriket..
Verkar finnas massa där som jag lätt kan stoppa ner i min väska..
För övrigt, var inne på HM i NYC, shit va de har snyggare saker än sverige..
Har dock inte spanat in det hemma innan jag åkte..
Men hittade direkt ett par jeans som jag nog tänker köpa..
Galet!

Nej.. NU måste jag göra något annat..
Långt inlägg och idag mår jag mycket mycket bättre än igår..
Kanske hemlängtan fast det inte kändes så..
Jag vet inte..

Trött som ett as, ska sikta in mig på lite ABC family och sedan blir det sängen..

Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0