Fredag

Åh, vädret har vart kanon idag, varmt skönt och riktigt härligt.
Vi tog oss iväg till en lekplats och gungade lite, vilket hon var lite osäker på.
Men det var ju första gången i en gunga, så jag är inte förvånad. haha..

Annars har vi vart hemma och gått.. Hon går som en galning nu.
Dock lite lulligt, men det går bättre och bättre.

Har nyss kommit hem från ett möte..
Vi bowlade.. Dock inte jag, för jag orkade inte.
Lite sugen blev jag.. men ändå..

Var dock lite roligt..
Typ en kvart innan jag gick kom det in tre grabbar och en tjej som var rejäl om jag säger så.
Så kommer en liten tjej i tio års åldern fram och säger; I think you should loose some weight.
Varpå hon svarar; Well, Thank YOU.
Så klockrent..

Imorn blir det att möta upp Frida vid skolan och hämta mitt "diplom" på att jag har tagit kursen.
Sedan blir det lite födelsedagsshopping till hennes pojkvän och sedan hem hit och börja jobba.
Söndag blir det chilla med solning..
Vilket ska bli riktigt härligt.
Ska bli runt 25 grader varmt hela helgen vilket jag med glädje ser fram emot.
Dags att plocka fram sommarkläderna på allvar nu.
Älskar't!

Nehepp..
kanske sängen snart.
Spanar in vart jag kan hitta min jacka billigt btw.
För att de ville inte ha den kvar på första stället jag kollade.

Jaja.
Höres gott folk!

Gonatt,

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0