Fredag

Men herre gud vad jag vill ha typ massor med miljoner kronor just nu..

Har hittat en regnjacka jag verkligen skulle vilja ha..
Är riktigt sugen på en ny kamera..
Och grejen är, jag har ju liksom pengarna, trots att jag vill spara.
Men spara har jag råd med senare.. eller något..

Hur som helst så tror jag nästan att jackan kommer bli min inom en snar framtid då jag fick pengar av mormor i julklapp som skulle kunna komma väl till pass..
Fick också lite slantar i påsk-present som skulle sitta som ett fint tillskott till kameran.
Men men, vi får se hur det blir.

Idag har jag inte gjort ett skit.
Klockan är runt lunch och jag sitter i sängen och spanar runt på nätet trots att det är fint väder ute.
Riktigt härligt skulle jag vilja säga..

Ska dock bli skönt att komma tillbaka till washington dc och fortfarande ha värmen..
Så man kan göra en massa roliga saker på dagarna.
Måste också ta tag i det där körkortet också.

Men hur som helst.
Kanske skulle ta en span på lilltjejen.
Kommer säkert tillbaka senare.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0