Måndag

Har nyss kommit hem efter en brakmiddag på Stan's.
Det var hot dogs á la Buffalo, NY style.
Riktigt musugt, till på köpet fick vi glass (frozen custard?) till efterätt vilket gjorde min mage ännu fullare..
När vi åkte hem såg jag dessutom att det är 84 F ute, vilket blir ungefär 28 grader C.
Plus att klockan bara är sju..
Så ni hajjar hur skönt väder vi har haft idag..

Började morgonen med att bestiga Camel Back berget som egentligen bara är en liten plutt i jämförelse med dem som ligger runt om, men det  var redan då varmt och jäkligt. Skulle in på ett museeum men det visade sig vara stängt på måndagar, så vi tog en promenix i solen istället.
Eftermiddagen spenderades liggandes på magen och lapa sol ett tag och sedan har jag inte gjort så mycket mer idag.

Det har vart lugnt och skönt och snart är ledigheten över.
Känns verkligen helt gaalet att vi snart är tillbaka på dc's mark igen och vardagen kommer som vanligt.
Är nog inte riktigt beredd på det än..

Och jag som hade knallat ner något kilo i vikt och var superglad för det har säkert ätit upp mig tillbaka till tjockisgränsen igen.. Fan, blir hårdbantning när vi kommer hem. haha..
Nej, jag skojade bara...

Jag vill vara rik och handla allt jag vill ha nu, nu, nu!
haha.. Helt galet, istället blir det spara, spara spara och sedan köpa! haha

Nehepp..
en film och sedan sängen vore inte helt fel..
Men klockan är fortfarande tidig så det blir nog lite umgänge också. haha..

Jaja, slut på babbel för idag.

Hörs en annan dag!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0