Tisdag

Sista kvällen i Boise, Id.
Det har vart riktigt skönt att vara borta en sväng..
Det hjälpte också mot mina tårar för att familjen åkte hem..
Så det har var riktigt kanon, varmt och skönt och härligt.

Ska snart se till att packa ner datorn men först spana lite på födelsedagspresenter till lillsnorpan.
Har ju väskan och en bok, men något mer vill jag ha också..

Maten är klar nu, så.. Vi hörs snart igen när jag ätit mat.


Maten är avklarad och snart ska väl sängen vidtas.

Dags att plocka ner datorn när jag skrivit färdigt..
Men, idag har vi vart på museum om Idaho's historia..
Riktigt intressant med vissa grejer..

Det fick mig att fundera på om jag har några släktingar kvar ifrån pappas morfars bror eller vem det nu var som var över här för ett x antal år sedan. Det är i alla fall intressant..

Sedan har jag kommit på att jag är helt bakom flötet.
På något vänster har jag trott att första maj är på fredag, men det är ju fredag om en vecka..
Vet inte vad jag hittat på..

Planering för inköp görs också.
Kommer att klicka hem jackan när jag satt in veckans check på banken och så kom jag på att jag ska klicka hem lite nya bilder också.. nästa check ska gå till lite födelsedag och solskydds produkter. Sedan om typ tre checkar efter det hoppas jag på att kunna klicka hem kameran.
Låter inte det som en kanonidé..

Jaja,
Ska bara kolla upp flyg till albany för att samla in de sista creditsen.
Sedan är det dags för datorn att vila några timmar tills vi kommer hem igen.

Gonatt!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0