Fredag

Färdigduschad och redo att gå ut..
eller inte riktigt men nästan.

Utgången ikväll blir nog uppflyttad till imorn..
Eftersom att vi inte vet vart vi ska och de flesta ställena är 21 så Frida kommer inte in.
Men det är lugnt, är inte så taggad ändå..
Blev just bestämt att vi istället ska ta Cheesecake factory och jag ska nöjd beställa en öl.
Fan så najs.

Riktigt sugen på ölen i kylen.
Den är ju så grymt god.
Mums.

Idag gjode jag Mac´n´cheese.
Trodde aldrig att det skulle kunna misslyckas med det.
Det gjorde jag. Det blev stuvade makaroner med lite halvdan ostsmak. haha
Till på köpet blev de överkokta.
Mycket roligt.
Igår däremot var mästerkocken igång igen.
Gjorde mat till mig själv och gjorde med flit mjölkstuvade makaroner och blandade i Philadelphia och vitlökssmör.
Måste jag säga att det blev gott?
Nej, jag tror det talar för sig själv. haha..

Det är konstigt att man har så himla mycket saker med sig och jag ska bara vara borta två nätter..
Galet.
Känner på mig att vi kommer vara sådär härligt osocialt sociala.
Men det är trevligt på något sätt.

Nu ska jag rulla tummarna och styra upp lite här innan Ryan och Maddie kommer hem ifrån mataffären.
Då blir det barnpassning igen.

Adjöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0