Måndag - Yeey me!

Så var det måndag och födelsedag.
En bra sådan.
Fick dock börja 7 som vanligt, men det är bra.
Man ska inte bli bortskämd mer än man förtjänar på sin födelsedag.

Dagen har vart riktigt bra.
Många grattis har trillat in från alla möjliga ställen och det är alltid roligt.
21 idag. Lite coolt måste jag säga.
Är lite sugen på öl men dissar det tills helgen.
Får se vart vi hamnar då.

Fick ju vinglaset i lördags och idag fick jag;
- Två biljetter till en Baseball match nästa fredag
- En liten "plånbok"
- En ram med ett kort på mig och Maddie
- Presentkort på american eagle
och av mormor fick jag en liten smyckesask.

Inte så mycket.
Men jag är nöjd ändå. Vad mer kan jag begära liksom?

Vaknade till av ett Sms inatt klockan 2 som önskade mig grattis.
Det gjorde hela min dag måste jag säga.

Har fått funderingar på om jag ska åka hem i september.
Det vore skönt att åka hem och dumpa alla saker man inte behöver och börja om på ny kula.
Men jag vet inte.. Då är det ju så lång tid tills jag kommer få åka hem igen..
Men samtidigt kom jag på en anna grej nu.
Fan hur ska jag göra?
Galen blir jag!!!!!

Nehepp.
Nu är det Secret life.
SÅ vi hörs.

Tack för alla gratulationer idag!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0