Måndag

Sitter här med mina röda naglar från i lördags och det känns fortfarande inte som om de ska tillhöra mina fingrar.

Det är måndag idag och jag har vart trött.
Trots att jag somnade som ett ovaggat barn halv tio igår.
Mycket konstigt. ellr egentligen inte med tanke på att det bara blev fyra timmars sömn natten till söndag.

Var och badade förut med mitt barn.
Kan inte fatta att vi bara har tre veckor kvar med varann.
Är det nu man ska säga att man ska ta vara på tiden?
Jag vet inte.

Veckan blir lugn skulle jag tro.
Fredag blir det baseball med Frida.
Kommer bli skoj och jag hoppas att vädret är med oss.
Lördag blir det drive-in bio med au pair gruppen..

Mailen vill inte funka och jag tror iof inte att jag fått någon familj idag ändå..
Men jag håller tummarna.

Nu ska jag pyssla lite till tror jag.

Adjö!



Uppdatering 19:55

En familj var på G, som jag misstänkte.
Allt låter bra, men nu är det djur här igen..
Denna gång en persiskt katt och en ful hund.
Varför ska det vara så för?
wtf!!
Han sa att jag inte skulle ha något med dem och göra..
Men det är ju inte det.. Det är ju det att jag kommer bo med dem.
Jag kommer säkert stå ut med dem när jag är där..
Men, jag vet inte.. Det känns inte riktigt rätt ändå..
Så vad ska jag göra?

ÅÅH!!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0