Onsdag

Vilken dag.
Har vart i en dimma hela dagen och kroppen har knappt vart med.
Finnarna har funnit sin väg ut, kunde de inte komma i tonåren när ALLA andra var finniga utom jag?
Nej, inte det inte.

En väska är idag packad och klar.
Redo för en flygtur.
Den andra är halvfull och när den är klar kommer jag njuta av spacet som finns.
Det gör jag iof redan.
Seriöst hur mycket skit kan man egentligen lyckas med?
Planeringarna går sådär, men det mesta kommer ju lösa sig..

Nu är bara grejen.
Vill jag ha familjen?
Jag vet inte..
Jag vill ha den för att det är ett perfekt ställe att bo på (så jag slipper köra i storstadstrafik, vanlig trafik är läskigt nog för mig) och för att veta exakt vart jag ska. De har pool och ett najs hus.
Men, de har mycket regler, som jag duktigt skulle försöka tänja på, de har inte direkt samma intressen som mig. Ser typiskt amerikanska ut och den där katten.. (jag ska sluta gnälla på den)..
Så, det lutar åt ett nej, men tänk om jag får det sämre?


Tankarna på dig är många just nu.

Nu ska jag styra upp något.
Kanske borde städa upp lite i skiten jag nyss lyckades med.
Kolla till mitt barn?

Jag är hungrig för övrigt.
God middag idag och det gillar vi.
Fettet tar sin tid att gå bort, men snart så är jag lika fit som en kändis som nyss fött barn.. Eller inte.

Hur som helst.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Tinos

Om det inte känns rätt så ska du kanske säga nej... Men å andra sidan måste man ju våga chansa också.

BLir det problem om du säger nej?

2009-08-12 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0