Torsdag

Ska börja med att svara Tina;
- Nej, då matchas jag bara med en ny familj.

Har precis fått hem de underbara biljetterna till Florida.
Nu är det klart och vi åker den 4 sept.
Ska bli sååååå härligt att komma bort en stund.

Familjen sedan.
Det blev ett nej helt enkelt.
Håller tummarna för att jag får en kanonmatchning nästa gång och att det bara finns ett ja!!
Som pappa sa, när du skulle dit visste du ju redan att det skulle bli bra.
Och det är sant. Jag hade liksom riktigt höga förhoppningar och bra blev det ju.

Min hemlis går det lite si och så med.
Vill skrika ut det, men jag ska vara tyst ett tag till i alla fall.

Hysteriskt mycket saker har jag i alla fall.
Mitt rum är fortfarande bombarderat av väskor och pylar..
Men så får det se ut ett tag till..

Igår fick jag också övningskörnings-tillståndet.
Jag trodde att det skulle vara ett fint litet papper där det står att jag får det..
men icke.
Det är ett plastkort, precis som ett riktigt körkort (bara att det står att det är ett tillstånd)..
Det hade vart riktigt najs om det hade vart mitt körkort. Vad nöjd jag hade vart då.
Varför gjorde jag inte det här tidigare för? Det är ju plättlätt. haha..
Så, bara för det blir det ut och köra ikväll.
Jag kommer dö med Mr. Konstapeln bredvid mig.
Jag hade hellre setat där med en främmande människa..
Men, vi ska se att det hela kommer gå galant
Men lite rädd kommer jag vara..

Hungrig är jag också..
Idag igen. haha..

Imorn är det Fredag vilket betyder jobb och sedan utgång.
Var vi ska har vi ingen aning om eftersom att vi måste få in Frida och just nu känns det som om vi kommer sitta hemma hos Frida hela kvällen.
men det ska nog lösa sig till det bättre..
Har en lösning om det första inte funkar kom jag på nu.

Nu ska jag styra upp något.
Adjö gott folk!!



Uppdatering 21:00


Har nyss kommit hem.
GIck riktigt galant att vara förare och automat är ju plättlätt..
Det här kommer lösa sig..

Parkeringen på uppfarten gjorde nog Ryan lite nervös.
Han trodde nog att jag skulle mosa hans bebis BMW:n.
Men det där styrde vi upp..

Och jag måste vara världens sämsta hastighetshållare..
Det går fram och tillbaka.. haha.
Riktigt roligt faktiskt.
Nej, nu är jag taggad som fan till att köra själv.

Taggad är jag också till Florida..
Längtar som aldrig förr..
Lite trist för att jag efter det så snart måste säga hejdå till familjen.
Men de finns nog alltid kvar. Det ska vi se till.

Nu är det snart sängen för andersson.
Imorn är det utgång. Yeey!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0