Torsdag

Fan vad jag är bra.
Lyckades klara teoriprovet imorse.
Jag är så jävla glad.
Inte för att det var supersvårt, men lite pirrig var jag allt..
det gick ju vägen trots att tanten med brytning på indiska inte ville att jag skulle heta nathalie.

Ikväll blir det tydligen till att träffa Frida i chinatown.
kan väl vara vettigt.
Får se vad vi ska göra, det visar sig.
Kan vara skönt att komma ut lite..

Florida blir av i sept. det gillar vi. Bokning sker nästa vecka och jag längtar redan massor.

Idag har vi haft ett trött barn men så himla gosigt.
hon har vart så underbar hela veckan och jag blir så glad.
Min underbara sötnos.

Något annat?
Nej..
Nu vet jag vilka som kommer till helgen i alla fall.
Synd att inte gamla grannarna är kvar, hade vart riktigt skoj att se de här.

Jaja.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0