Tisdag

Klantarslet själv somnade en 45 minuter förut.
Lycka till att sova ikväll.

Familjen igår dissade mig på grund av min osäkerhet för djuren.
Första familjen som dissat mig..
kanske lika bra egentligen..
Men, jag hade ju nästan bestämt mig att ta dem.

Hur som helst.
Fortfarande mycket att tänka på..
Inte lika mycket..
För det mesta kommer lösa sig..
Just nu längtar jag bara till att få en familj, åka till florida, få mitt körkort och flytta.
Det hade vart såååå skönt.

Dagarna tycker jag numer bara springer iväg.
Jag vet inte varför.
Vädret är för varmt för att vistas ute så vi springer runt och leker inne..
Idag har Maddie hjälp mig att packa..
Om det var någon vidare hjälp vet jag inte..
Men hon tyckte nog att hon hjälpte till.

På fredag är det Baseball vilket ska bli riktigt roligt.
Lördag blir det till att styra upp en tripp till springfield mall för att kolla resväska och sedan försöka styra upp en present till Frida... På kvällen blir det drive-in bio med gruppen.
Kan bli roligt faktiskt.

Måste också styra upp passet.
Och det är NU!
Får fråga lite snällt om jag kan få gå tidigare och firra det på måndag eller något och snällt betala de $170 för att få det..
Så irriterande att jag inte styrde upp det där innan..

Jaja.. så går det..

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0