Söndag

Så har söndagen och helgen nästan nått sitt slut.
Och det har vart en bra helg.

Fredags åkte jag iväg för att möta Frida.
Det var baseball match på G.
Massor med folk, öl, bra stämmning men matchen förlorade vi.
Washington Nationals suger nämligen.
Men det gjorde inget.
Och sedan var det fyrverkerier dessutom.
Efter matchen köpte vi varsin tröja och sedan åkte vi in till DC för lite mat i magen.
Så följde Frida med hem till mig och vi myste.

Lördagen kom och jag skulle ha mitt sista Au Pair möte.
Så först åkte vi till Springfield mall och kikade lite.
Kom hem med en klänning jag suktat efter länge och som äntligen fanns i min storlek.
Det var liksom ödet.
Gick också in på target och skulle köpa lite vin.
Blev nekad för att tanten påstog att man skulle vara 86:a för att köpa.
Blev arg och gick och lunchade istället.
Så gick vi och försökte igen och den gången var det inga problem.
Vin fick vi till kvällen.
Så kom Jacob och hämtade oss och vi åkte iväg.
Vi skulle ha åkt på Drive-in bio. Men eftersom att regnet öste ner kollade vi på film hos min LCC istället.
Sedan åkte vi hem och drack vin och kollade på Fucking Åmål och pratade en massa.

Så vaknade vi idag och bestämde oss för att åka och äta glass.
Sagt och gjort.
Sedan blev det lite vettigt inhandlat. Som vanligt.

Har nyss haft "snack" med familjen.
De undrade lite hur det går med familj och så.
Jag har ju känt på mig ett tag att de verkligen vill ha bort mig nu och det stämmer verkligen.
När jag inte är hemma känns det som att de sitter och njuter av att ha sitt hus för sig själva igen.
Jag vet att man inte får tänka så, men det gör jag ändå. För jag tror att det stämmer.
Så jag ber till alla högre makter att jag imorn får den perfekta matchingen och att jag är redo att flytta snart.
Det skulle vara så skönt att få klart på allting.

Om exakt två veckor idag är jag på Disneyworld och glider runt med Frida.
Ska bli så härligt.
Det finns inte ord för hur mycket jag längtar.

Nu kanske jag borde kolla igenom bilderna från matchen i fredags.
Det blev nämligen lite mer än 300 bilder på fyrvererier och de måste rensas. haha.

Adjöken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0