Måndag - året är snart slut

Nyår kommer springandes och jag har fått order att fixa planer och sedan se hur vi ska förlägga schemat.
Det gillar vi.
Än så länge finns inga planer dock. Frida är inte vid datorn så någon planering blir det inte för tillfället heller.

Vet inte varför..
Men av någon anledning så känns det som att mitt år här snart är slut.
Trots det är det 9 månader kvar och när Frida var här i helgen insåg vi att hon bara har 6 mån. kvar.
Det är ta mig fan ingenting.
I år är det skillnad i kroppen.
Nu vet och känner man att man kommer att åka hem.
Det finns inga val längre, nu är det snart dags.
Det är skönt ändå. Men lite läskigt.
En vän till farmor jobbar med gröna kort.
Kanske kan vi smyga in mig där så jag kan komma tillbaka när som helst utan problem. haha..
Skulle inte tro det men i alla fall..

Julhelgen är nu officiellt över och det var en bra sådan.
Juldagsmorgonen spenderades hemma hos Julie och Larry (faster och farbror till Alex) med en frukost och julklappsöppning. Lyckades komma hem med en digital fotoram och det är riktigt kul.
Dagen chillades bort och jag tror att alla av oss tog oss en liten lur och kvällen spenderades med middag hos farfar och farmor. Sedan hemgång och sova.
Så lördagen var det upp och jobba halva dan.
Sedan kom Frida över och vi gick på bio.
Denna gång var det Did you hear about the Morgans?
Så kom söndagen och vi sov ganska länge och sedan blev det en bio till; It's Complicated med Meryl Streep. Riktigt mysig var den.
Så blev det middag på IKEA och sedan hemgång för Frida.

Dagen idag har vart ruggig seg.
Har velat gå och lägga mig sedan jag gick upp imorse och hela dagen har vart helt koko.
Hoppas på en bättre dag imorn.

Sitter också och kollar upp lite flighter.
Ska försöka klämma in en resa till DC i vår.
Så måste Frida och jag kolla upp vart vi vill..
Något exotiskt ställe. haha..

Jahaja..
Kanske borde ta och styra upp något vettigt.
Så...

Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0